Re: Problem-USB=>COM1

Autor: Jarek <wektor_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:44:29 MET

> 1. czy w czasie prób otwierania portu są jakieś komunikaty ?
Próbując uruchomić program plikiem BV3.EXE pojawia się następujący
komunikat:
W niebieskim pasku jest napis: 16-bitowy podsystem MS-DOS, a pod nim
komunikat:
"BV3EXE System nie może otworzyć portu COM1 żądanego przez aplikację.
Wybierz przycisk "zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji".

> 2. podaj wszystkie ustawienia portu com, które masz (widzisz)
Menadżer urządzeń: => Prolific USB-to-Serial Comm Port (COM1)
Ustawienia są standardowe, tj, przy instalacji domyślnie instalował mi się
jako COM4, a ja ręcznie w menadżerze urządzeń w zaawansowanych zmieniałem na
COM1.

> 3. w jaki sposób programowi potrzebującemu tego portu przekazujesz
> informacje o nim.
Nie za bardzo rozumiem o co chodzi. Zawsze uruchamiałem plik bv3.exe (jest
to program księgowy pod DOSem) i chodziło bez problemu.

Pozdrawiam
Jarek