Re: NT Server, stacje XP, problem z polisami grupowymi

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:18:05 MET

latet wrote:

> OK, jak nie umiesz, nie chcesz, albo nie masz czasu
> wytłumaczyć czegoś praktycznie, jasno i klarownie,
> to nie ma sprawy, ale przynajmniej nie udawaj, że jest inaczej.

Pewnie nie umiem, nie chce i nie mam czasu - to co bylo napisane w tym
cytacie to bylo najkrotsze, najpraktyczniejsze opisanie tego czym jest
domena Windows - wystarczylo tylko pomyslec przez chwile co to znaczy:

<cytat>
(...) logical grouping of computers that share common security and user
account information (...)
</cytat>

Chcesz bardzo prostego wytlumaczenia czym sie rozni w XP logowanie do
domeny od logowania do grupy roboczej: wybiera sie nazwe domeny z listy,
podaje login i haslo uzytkownika domenowego (zauwaz ze nie jest to
lokalny user z XP a user zdefiniowany w domenie, czyli logicznie nalezy
do centralnej bazy uzytkownikow i komputerow - prawda ze brzmi podobnie
do tego angielskiego cytatu???

Chcesz wiedziec czym sie to rozni dalej - przeczytaj ten link:
http://www.microsoft.com/resources/documentation/WindowsServ/2003/all/techref/en-us/Default.asp?url=/Resources/Documentation/windowsserv/2003/all/techref/en-us/w2k3tr_intlg_how.asp

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl