Re: Prośba o pomoc !!!!!

Autor: Krzysztof Dziekoński <kdziekonski_at_tlen.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 15:42:39 MET

Użytkownik "Krzysztof Dziekoński" <kdziekonski@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d11c2o$7dj$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Szanowni Grupowicze zwracam się do Was z prośbą o pomoc w załączniku opis
> błędu i nie wiem co z tym zrobić nie mogę Uruchomić żadnej instalacji.
>

> Komunikat pojawiający się

> ------------------------
> 16 bitowy podsystem Windows
> ścieszka......Ten plik systemowy nie nadaje się do uruchomienia aplikacji
> systemu MS-DOS lub
> Microsoft Windows. wybierz aby zakończyć działanie aplikacji
>
>                                                 Zamknij           ignoruj
>
> System: Windows XP z Sp 2

> [...]
Znalazłem rozwiązanie po prostu w katalogu system32 nie było pliku
autoexec.nt. znalazłem go w katalogu windows/repair i skopiowałem go do
system32 i instalacja poszła od razu. Może sie to komuś przyda.
Pozdrowienia.
 TYLKO DLACZEGO TEN PLIK SIE KASUJE ?????? PO WGRANIU GO DO KATALOGU POSZŁA
JEDNA INSTALACJA ALE JUZ PRZY DRUGIEJ PLIK AUTOEXEC.NT ZNIKNĄŁ