Re: Zmiana liter dysków

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_usunto.o2.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 13:38:38 MET

> Po co sobie utrudniasz?

Oczywiście dlatego, że muszę (przynajmniej mam takie wrażenie). Mam stary
dysk (partycja C), który muszę wyjać. Kombinuję jak by to zrobić tak, żeby
windows zainstalowany na nowym dysku (partycja D) nie oszalał.

> Tak - po takiej zmianie system jednak nie będzie działał prawidłowo
> choćby z powodu opisanego w http://support.microsoft.com/kb/249321/pl

Nie jestem pewien, czy ten problem mnie dotyczy (partycja rozruchowa, to
MBR?). Jeżeli jednak dotyczy, wtedy bym miał kłopot.

Pozdrawiam.