Re: Win XP SP1 i SDI

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 20:01:37 MET

Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:uo1gz2hplp9r.1dsmkl7tx36q$.dlg@40tude.net...
> Witam
> mam nastepujacy problem z połaczeniem: Co jakis czas połaczenie
> takjakby "zasypia" . Porty pozostaja otwarte (diody na modemie swiecą)
> ale nic sie nie dzieje - nie ma żadnegio transferu w zadnym kierunku.
> Jezeli rozłaczę i natychmiast zaraz powtórnie uruchomie połaczenie
> transfery ruszaja jakgdyby nigdy nic i za jakis czas (nieregularnie)
> znowu zasypia. Czasem jest to 5 minut czasem 5 godzin(?). Co może być?
> Moze za wielka liczba dozwolonych poaczeń czy cós? (uzywam e-mule)

Nie, to typowy objaw tzw. "usypiania" HiS. Związane to jest
najprawdopodobniej ze złą współpracą z niektórymi płytami głównymi.
Pomaga wstawienie między terminal a płytę osobnej karty COM bądź
przejściówki
USB==>COM.

Aha, drugą znaną mi przyczyną może być nie zaptaszkowanie sprzętowej
kontroli przepływu danych w ustawieniach sterownika HiS.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/