Re: XP kontra 2000

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 17:54:32 MET

Newspupil as robert via <robert.bibik@neostrada.pl> with the tick
<news:d0uana$iin$1@news.onet.pl>:

> zasadnicza
> takiego g... jak XP to nie zainstalowałbym nawet za darmo
> 2000 chodzi jak złoto, a nie tylko czytam XP mi padł .... żenada

A dlaczego zaszczyciłeś mnie ową "światłą" uwagą nie mającą nic wspólnego
z moim Re/Q:

P.S.
Mojemu XP na dobranoc "wycieram pupkę- czyszczenie, porządkowanie, defrag,
scanowanie AV", daję "cycka - WU, aktualizacje, własne fixy" i usypiam...
się w spokoju. Od początku "urodzenia" tylko mi "rośnie na (stabilnego)
chwata". Siakoś na razie nie próbował mnie olewać... tzn. ani razu nie
robiłem reinstala, recovery. C'est la vie, mon ami!
A dalej IMHO należałoby FUT: ...advocacy :-)