płatnik na niemieckim win 2000

Autor: michał <wichr_at_op.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 19:44:06 MET

Witam,
mam taki problem: wujek ma starszego laptopa : Pentium II, 64 albo 128 mb
ramu, z windowsem 2000 po niemiecku, dodam jeszcze że nie ma uprawnień
administratora i nie zna hasła żeby sobie je nadać. Jest to laptop firmowy i
ogólnie są pozakładane ograniczenia, których też łamać nie mogę
 Chciałem tam dzisiaj zainstalować Płatnika ale instalacja nie chce wogóle
ruszyć, czy może być to spowodowane tym że nie ma uprawnień admina lub że
system jest po niemiecku?
Czy można to jakoś obejść ? Wpadłem na pomysł, że zainstaluje u siebie i
przegram mu wersję zainstalowaną ale czy wtedy to będzie działało, co z tą
bazą danych ? Czy jest to wszystko instalowane razem ?

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, pomysły.

Pozdrawiam
kuba