Re: odzysiwanie danych

Autor: Rafał <rafal_at_gnu.univ.gda.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 09:11:53 MET

> W tym przypadku udało się odzyskać nawet duże pliki :) Ale to chyba dzięki
> temu, że nie były zbytnio sfragmentowane. W każdym razie kolega miał
> uroczy
> weekend z przeszukiwaniem plików i zmianami nazw :)

Dużo zależy od szczęścia: mi kiedyś udało się odzyskać przypadkowo skasowany
plik, kóry miał pareset mega, a jeden dokument z Worda już nie.

Co do formatowania dysków, to ja zawsze poza samymi literkami sprawdzam też
wielkość partycji - wtedy mam pewność krórą formatuję lub na którą wrzucam
obraz ghosta (to ma sens wtedy, gdy partycje są różnych rozmiarów)