terminal serwer + drukowanie na klientach = problem

Autor: roberth <qurde_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 10:55:52 MET

Witam
Mam problemik jak w temacie.
Sytuacja wygląda tak:
Klienci podłanczają sie do W2k_serv przez terminal i odrazu odpalana
aplikacja windowdowa (nie dos)
Do klienta fizycznie pod LPT1 podłączony traktor OKI, na serwerze drivery
zainstalowane., na kliencie też
W momencie logowania na serwerze tworzona sesja i w drukarkach widzę
OKI/klient/Sesja 2 czyli ok
Problem jest taki że klient puszcza wydruk na drukarkach na serwerze widać
dokument ale drukarka milczy ;(

We właściwościach drukarki / porty jest zaczekowany port np
 TS0007 || klient: PRN0: || oki/klient sesja - drukarka milczy choć
widać dokumenty w "kolejce"
 w momencie gdy daje czeka na
 TS0008 || klient: LPT1: || oki/klient sesja - drukarka działa poprawnie

Pytanie: gdzie ustawić poprawnie mapowanie portów klienta ? jak zmusić by w
sesji drukarka podpinała sie pod LPI1 klienta a nie PRN0 klienta ? oraz
które jest poprawne ?
Może jeszcze jakieś inne sugestie ??

Uff ale się naklepałem mam nadzieje że czytelnie ;)
pozdrowienia z wciąż śnieżnego lecz rowerowego Lublina ;)