Re: poprawki

Autor: leszek <leszek_g.wytnij._at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 16:40:59 MET

> Takie jeszcze małe uzupełnienie - jeśli masz zestaw poprawek to polecam
> zainteresowanie się programikiem qchain, który pozwala na instalację
> wszystkich poprawek "jednym rebootem" :) Sam to stosuję z powodzeniem.
> Qchain możesz znaleźć także na stronach MS - rozwiąże to Twój problem z
> kolejnością instalacji poprawek.

dzieki za pomoc. oczywiscie narzedzie sie przyda. mam troche komputerow,
ktore nie widzialy od 2 lat zadnej poprawki, poniewaz nie sa online
(wdzwaniaja sie). zdalny dostep do nich jest bardzo ograniczony, ale jest (w
czasie wdzwonienia). dystrybucja poprawek po modemie nie wchodzi w gre z
oczywistych wzgledow (w2k sp4 chociazby). mysle, ze uda mi sie skryptami
przepchnac mbsa, przeskanowac i odebrac wyniki, a to mi wystarczy do
spreparowania cd-rom'ow z poprawkami, do ktorych przyda mi sie oczywiscie
qchain.
thx