Re: Pomocy! Windows tyje!!!

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 00:14:43 MET

Newspupil as "SC" via <blabla@bla.bla> in the thick of
news:d0nlp0$30vb$1@node1.news.atman.pl
> [...]
> Tak! Ostatnio bardzo często mam blue screeny na moim 3-miesięcznym
> laptopie Dell pod XP Pro, ale nie tylko na nim. W Win 2000 Pro blue
> screeny widywałem na różnych kompach dość często. Na XP trochę
> rzadziej, ale dalej daleko mu do miana systemu stabilnego.
> Nie o to chodzi. Na początku instalacja XP miała 1,2 GB, a po roku ma
> 7 GB.
> [...]

W małym skrócie bez komentarza, dla malkontentów :-) np.:
http://tinyurl.com/48ntb
http://tinyurl.com/64ox9
http://tinyurl.com/3pa8t
http://tinyurl.com/4lccq

4 next generation X:-P ?users! http://www.pcpitstop.com/xpready/

P.S.
Dla tych co nie wiedzą jeszcze skąd się "biorą" XP BSoDy np.:
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/887742
http://www.keroonsoftware.com/elwatchdog.html