Re: Win HE XP - jak udostępniać katalogi na hasło

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 22:22:32 MET

news:0qdl0d.54i.ln@kwinto.prv...
> Poćwicz trochę to "udostępnianie" na hasło - bo to nie do końca jest
> tak, jak myślisz.

Michał, napisz jesli mozesz nieco więcej na ten temat. Zaniepokoila mnie
Twoja wypowiedź, ja od paru lat w domu mam komputery połączone własnie w ten
sposób, proste udostepnianie i hasło na gościa. Wydawało mi się to
nieskomplikowaną, wygodną i bezpieczną metodą współdzielenia zasobów i
łączności między komputerami. Twój post zasiał jakies wątpliwości,
kompletnie nie wiem o co moze chodzić.
Pozdrawiam.