Re: mapowanie com na w2k server

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 12:36:38 MET

yasiek_er napisał(a):
> Mam stanowisko które używa połączenia terminalowego do serwera w2k. potrzebuje
> na nim uruchomic drukarkę fiskalną na comie ale jak lpty sie ładnie mapują
> tak com (mimo zaapewnien microsoftu) sie nie chce zamapowac. stanowisko jest xp
> prof. serwer ma wgrany 4sp. bede wdzieczny za podpowiedź.
>
> pozdrawiam
> yasiek_er

W terminalach możesz ustawić mapowanie portu lokalnego COM na terminalu.
Po pierwsze w konfiguracji protokołu RDP zobacz czy masz odptaszkowane
COM Port Mapping -> http://www.zary.net.pl/winnt/rdp.jpg
Potem tylko we właściwościach klienta RDP włączasz mapowanie COM
http://www.zary.net.pl/winnt/com1rdp.jpg
Jako klienta używam windows xp proof.

Marcin