odzyskiwanie usunietych plikow

Autor: Abanowicz Tomasz <abanowicztomek_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 10:24:12 MET

Mam ciekawy problem.

Po instalacji windowsa 2K zrobilem sobie kopie bezpieczenstwa systemu za
pomoca Norton Ghosta. Potem oczywiscie dorzucalem jakies pliki, ktore
nie znalazly sie na mojej kopii bezpieczenstwa.

Pewnego dnia moj system zainfekowal sie wirusem wiec w kilka minut
przywrocilem system z mojego norton ghosta ale z zainfekowanego systemu
zapomnialem zgrac zdjec :(

Z grubsza mysle ze mozna powiedziec ze po calej operacji posiadam taki
sam system (co do ukladu plikow oraz katalogow), ale nie znajduja sie
tam moje zdjecia.

Przy zalozeniu ze Norton Ghost robi kopie bezpieczenstwa Win2K calkiem
inteligentnie,zapisujac glownie system plikow a nie cala partycje bit po
bicie mysle ze moje zdjecia (BMP) gdzies tam sie znajduja tylko nie sa
podczepione do zadnego katalogu.

Po odzyskaniu mojego windowsa z kopii bezpieczenstwa nie mieszalem
zbytnio w sytemie plikow co pewnie jeszcze zwieksza szanse odzyskania
moich straconych zdjec.

1) Czy mam racje co do "inteligentncji" Norton Ghosta ?
2) W jaki sposob moge odzyskac moje zdjecia *.bmp ?

dziex