Drive Image 5.01 - problem

Autor: Mario <marioUsunto_at_Wytnijtoklub.chip.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 18:12:23 MET

Mam orginalną wersję programu Drive Image 5.01 z KS Expert. Program działa
nie nagannie. Ostatnio robiłem sobie obraz partycji WinXP Home. Partycja
NTFS, obraz zapisany na inną partycję NTFS. Pod WinXP Home widzę pliki
obrazu wykonanej partycji. Niemniej nie mogę ich sobie obejrzeć, zmienić
nazwę pliku, wypalić ani usunąć. Plik jest nieuszkodzony, ponieważ
przywróciłem z nich system. Info o partycji pokazuje, że partycja jest
zajęta w wielkości tych plików. Podejrzewam, że chodzi tu o jakieś prawa
dostępu do pliku. Jeśli tak to jak to ustawić. WinXP jest uruchamiany z
uprawnieniami administratora.
Proszę o wskazówki w tej materii.

--
Z pozdrowieniami, Mario