Re: Scaner optipro st12

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 16:48:23 MET

Użytkownik "emiter" <emiter1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opsnboumrn3yip2j@centrala...
> Witam
> Mam problem z instalacją w/w skanera. Stery sciągnołem ze strony
> producenta klikam sobie na setup przebiega instalacja a na końcu
> komunikat:że nie znalazł scanera i cośtam jeszcze po angielsku. Czy
> miał ktoś z nim kłopot kiedyś. System to win 2000

Sterowniki instaluje się PRZED podpięciem skanera, piszą o tym niemal
wszędzie (płytka CD, program instalacyjny, wszelkie readme). Zajrzyj na
stronę http://www.multimediavision.com.pl po wskazówki, co teraz robić.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/