Re: Brak sieci w XP - znowu!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 16:45:14 MET

Użytkownik "Andrzej Murawski" <andrzej.murawski@wp.pl> napisał w
wiadomości news:d0kfcg$blv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Oto problem: po włączeniu kompa (stały dostęp do Internetu) łączy
> się z siecią, pobiera automatycznie IP, bramę i adres DNS, po czym
> przestaje łączyć się z Internetem i siecią. Odświeżenie adresu IP
> zwraca komunikat, że dokończenie operacji nie było możliwe. OK.,
> tylko jeżeli pobiera IP, to znaczy że jest w stanie się łączyć.
> Pytanie zatem - co się dzieje??
>
> Zaaplikowanie LSPFIX-a nie pomaga, program błędów nie znajduje.
> Pingowanie działa tylko pod adres 127.0.0.1, w każdym innym
> przypadku utrata pakietów jest 100%. Net view także pokazuje, że
> [...]

Spróbuj przeskanować system jakimś antytrojanem - bo antywirusy
niespecjalnie wykrywają rozmaite trojany i adware, zwłaszcza, jeśli nie
spełniają kryteriów wirusa tj. nie niszczą plików. Proponuję na początek
Microsoft Windows AntiSpyware
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx
oraz przejrzenie procesów systemowych przy pomocy HijackThis
http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html . Niezłym programem
jest też Security Task Manager http://www.neuber.com/taskmanager/ .

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/