Grafika problem????

Autor: Niuniek <niunkoslawski_at_op.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 21:30:17 MET

Witam mam problem z karta graficzna posiadam
G-Force4 440MX mam orginalna gra wladce pierscieni bitwa o srudziemie po
wlaczeniu tej gry sa straszne przebicia w grafice postacie sa biala i inne
obiekty tez karta jest w 100% sprawna posiadalem wczesniej
G-Force 2 400MX i podczas granie w gre Enter The Matrix mialem podobny
problem (sciany zaczely byc biale, tlo sie rozmazywalo) gre mialem
orginalna.
Mam najnowsze sterwoniki do G-Force z ich oficjalnej strony. Posiadam
Windowsa XP prosze o pomoc bo nie wiem co to za problem a bardzo to mi
preszkadza z gory dzieki

Pozdrawiam