[WXP] Mysz i klawiatura bezprzewodowa - proces

Autor: Borys <borys_xUSUNTOO_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 20:16:09 MET

Witam !

Ktory proces w windowsie XP pro jest odpowiedzialny za obsluge myszy i
klawiatury bezprzewodowej ?
Chcialem wlaczyc gre , mysz oraz klawiature z wyzszym priorytetem. Jak
ustawie wyzszy priorytet tylko na gre to system nienadaza z obsluga
wskaznikow i granie staje sie niemozliwe.
Korzystajac z watku chcialem jeszcze zapytac czy da sie gdzies ustawic
domyslny wyzszy lub nizszy priorytet dla danej aplikacji ?
Nie jestem pewny czy wyrazilem sie dosyc jasno ale mam nadzieje ze tak :)

Pozdrawiam

Borys

--
Darmowe aukcje internetowe | http://www.swistak.pl/p/96543//