Re: pliki "________"

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 13:44:43 MET

Gdzieś w okolicy 06.03.2005, około 09:54:57 godziny, osoba znana nam jako
Wiktor S. napisała:

> jaki program?
Program nazywa się /Directory Lister/ ale jedyne podobieństwo polega na
zakładaniu swoich plików na każdej partycji.
Program do defragmentacji też mi tak robi i program do odzyskiwania danych.
Sprawdź czy nie masz jakiegoś programu działającego na cały dysk. Spróbuj
sobie przypomnieć, co ostatnio instalowałeś.
Kurde, miałem kiedyś plik taki jak ty ale tylko na C:, już nie pamiętam co
to było, musiałem wywalić w awaryjnym. Potem okazało się, że jakiś program
mi to robi. Zrezygnowałem z tego programiku. Ale co to było nie pamiętam :(

pozdrawiam
ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!