Re: emulacja flopa?

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 20:54:55 MET

Sat, 5 Mar 2005 19:19:24 +0000 (UTC), na pl.comp.os.ms-windows.winnt, max
napisał(a):

> Taki katalog jest dokładnie rozpoznawany i uzywany w systemie jako napęd
> dyskietek !!
Jednak dalej sie z tym nie zgadzam. Na wszelki wypadek to zrobilem i dysk,
ktory sie pojawia, nie jest rozpoznawany przez system jako dyskietka, tylko
dysk twardy. Nie mozna zrobic obrazu tego dysku uzywajac n.p. rawrite.
Moze powiesz, jak mam to zrobic, zeby byl widziany jako dyskietka?
A poza tym, w jaki sposob bylby zapisywany boot-sektor tej dyskietki
zamontowanej jako katalog?

> Pytanie tylko czy naprawdę potrzebny jest mu obraz dyskietki ???
Nie wiem, tak naprawde, co autorowi watku jest potrzebne. Moze gdyby
dokladnej to opisal.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.