win2000prof_reinstalacja_problem

Autor: robson <rmroczkaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 19:28:39 MET

Witam,
poniewaz mam juz dosc niebieskich ekranikow, postanowilem przeinstalowac system.
Niestety pojawia sie problem , po zabootowaniu plyty i przejsciu pierwszej fazy
instalacji wyswietla sie komunikat , ze nie wykryto zadnych dyskow
zainstalowanych na komputerze. Problem lezy pewnie w tym ze BIOS nie widzi dysku
(plyta soyo 6BA/IV , proc PII 450) - jak sie wejdzie do ustawien. Dodam ze BIOS
byl upgredowany przez serwis. W momencie normalnego ladowania systemu wyswietla
sie komunikat o dysku , tyle ze pokazuje ze primary i seconadry (master/slave)
nie jest wykryty. Potem laduje sie system i wszystko jest OK, tyle ze po pewnym
czasie system dostaje zwiechy (niebieski ekran) i rozne komunikaty. (BAD
COOL ?? itp.) Czy sa uszkodzone jakies kontrolery ??? Probowalem przelaczac
dysk do innych portow IDE ale nie daje to pozytywnych rezultatow.
Prawdopodobnie nie mam tez zachowanej kopii zapasowej systemu ( wkazdym razie
na dysku).

Z gory dzieki za pomoc