Re: Co polecacie ?

Autor: Szkudnik <niemam_at_maila.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 01:11:02 MET

Użytkownik "NoNick" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:3a15.000009f4.4228e7a8@newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Jaki program typu "kombajn" ( XX in 1 ) polecacie do kompleksowej ochrony
dla
> sys Win. XP Prof. SP2 z wszystkimi ostatnimi swiecidelkami?Moze znacie
jakies
> testy porownawcze.Program musi posiadac FW, AntiVir, AntiSpam i inne
bajery a
> przy tym zeby nieobciazal zbytnio komputerka.

BitDefender 8 pro - antywirus, firewall, antyspam w jednym. Do tego nie
zamula kompa tak jak Norton czy Panda.

Tu masz tabelę artykuł i tabele porównawczą ze stony Chip`a
http://www.chip.pl/arts/n/article_124041.html

Ostatnio miałem Nortona a potem Pande i zdecydowałem się wreszcie na
BitDefender`a http://www.bitdefender.info.pl/

Pozdrawiam
Szkudnik