Re: xp i tryb awaryjny

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 17:31:32 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <E30Wd.28673$DV7.2981991@phobos.telenet-ops.be>

"Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> schreef in bericht
news:d09u41$r2n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
> news:d086m9$e59$1@opal.icpnet.pl...
>>
>> "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> wrote:
>>
>>> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>>> news:nt850d.cnt.ln@kwinto.prv...
>>> > OK. Mój samochód od czasu do czasu strzela w gaźnik i słabo ciągnie.
>>> > Podaj przyczynę.
>>>
>>> Nieodpowiedni skład mieszanki paliwowo-powietrznej, która spala się
>>> zbyt
>>> wolno (zbyt uboga
>>
>> E, panie - a mnie w szkole uczyli, że taka mieszanka
>> może właśnie się za szybko zapalić - dlatego strzela
>> w gaźnik bo część zapala się już w kolektorze, gdyż ma
>> za dużo powietrza. Natomiast ta bogata strzela
>> w rurę, bo resztki dopalają się w wydechu...
>
> Ja pamiętam takie wytlumaczenie tych zjawisk: mieszanka uboga spala sie
> powoli i silnik się przegrzewa, niektóre miejsca w komorze spalania mogą
> sie nawet rozżarzyć, np. swieca silnika, który pracował na ubogiej
> mieszance moze mieć nadtopione elektrody. Od tych gorących elementów
> zapala się mieszanka w trakcie suwu ssania, przy otwartym jeszcze
> zaworze ssącym, powodując wybuch w kolektorze ssącym. Może też byc inny
> mechanizm zapłonu, po zakończeniu suwu wydechu, na początku suwu ssania
> w komorze spalania może być jeszcze nieco dopalajacej sie mieszanki
> (paląc się powoli nie zdążyła się spalić) i od tego zapala się porcja
> naplywającej nowej.
>

Mylisz z "samozaplonem".
Received on Fri Mar 4 17:35:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Mar 2005 - 17:42:03 MET