Blad #1516 PQM na partycji NTFS

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 11:01:00 MET

I jestem w kropce....

Sprawa ma TAKI początek:
Aktualnie (i sukcesywnie) migruję z uszkodzonego dysku 4.3GB na dysk 80GB-owy.
Zrobiłem programem IMAGE http://www.TeraByteUnlimited.com obraz partycji
z Windows2000 /NTFS/ - na CD.
Na dysku 80GB przygotowałem wolne miejsce.
 IMAGE'm (nadal) przeflancowałem partycję na wolne miejsce.
I wszystko OK.
Próby wystartowania tego Windows2000 na razie spełzają na niczym.
Postanowiłem
(zgodnie z http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;318728#10)
zrobić rónoległa instalacje w tymczasowym katalogu.
Niestety, instalator się krzaczy, że za mało miejsca jest na partycji.
A jest ~ 570 MB.
No to mówię, "dodam ci miejsca".
W trybie dosowym PPManager'em 6.0 http://www.paragon.ag
dałem polecenie powiększenia partycji. Odmówił, twierdząc,
ze nie ma na to miejsca. A było prawie 2GB(!)
Nowej(!) partycji na tym miejscu RÓWNIEŻ nie chciał założyć...
W trybie graficznym- to samo.

No to próba z PQM 7.0. Ten zapodał powyższy komunikat #1516.

Zgodnie z linkiem (od MK)
:-)

http://tinyurl.com/4bjqs
#1516 Partition improperly dismounted
The partition dirty flag is set in a restart record in the journal file.
 This error may have been caused by a power failure or system crash while
the Windows NT operating system was writing the partition.

This problem can often be resolved by running CHKDSK /F on the affected drive.
For instructions on running CHKDSK, see How to run Microsoft CHKDSK from
the command line.

If running CHKDSK /F does not help, please send the following items to
Norton Technical Support:
A debug report. See Running a Debug Report.
A PARTINFO report. See Generating diagnostic reports with PartitionInfo.
The information outlined in Information needed for a Trouble Report.
If possible, an image of the machine or the actual hard disk so Norton
developers can examine the source of the issue more closely.
i tu przykra ciekawostka:

H:\WINNT2\>chkdsk /f daje

"Parametr nie jest prawidłowy. Wpisz /?, aby uzyskać tekst pomocy""

Identycznie H:\>chkdsk/f

zaś H:\chkdsk ----> daje

"Wolunin 1_1 utworzony 02/11/01 05:57
Numer seryjny woluninu 7845-6359
Wolumin jest w DOBRYM stanie i nie był sprawdzany.
Użyj opcji /p, aby sprawdzić go mimo to."

sPRAWDZIŁEM(DLAPEWNOŚCI) url http://tinyurl.com/42xgt

????????

Skoro wolumin jest OK, dlaczego nie mogę powiększyc jego rozmiaru,
utworzyc nowej partycji, i nie działa opcja /F programu chkdsk

Będzie mógł ktoś mi coś podpowiedzieć,
jak to-to ogarnąć?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010