przeboje z https [long] - Ratujcie !

Autor: usun_to <_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 10:15:53 MET

Witajcie.
Rano mialem smierdzacy problem ze strona, ktora sie nie odpalala (zwykla).
Pomimo prob i porady bym czekal, jednak sie nie odpalala - nie mozna
wyswietlic strony.
Przewalilem system :(
Strona zaczela se odpalac ale....
Mam taka stronke na ktorej musze sie zalogowac i co ciekawa sprawa znow na
innym kompie w sieci odpala sie, zglasza sie komunikat o certyfikacie i
przechodzi (po nacisnieciu ok w alercie zabezpieczen)
Na tym problematycznym kompie nie pojawia sie komunikat "alert
zabezpieczen" i po prostu nie wyswietla strony "nie mozna wyswietlic
strony"
Wytlumaczcie mi prosze o co moze tu chcodzic... wszystkie sprawy zwiazane z
firewallem i antywirem przetestowalem, nic nie pomaga.
Dajcie ludziska jakis pomysl.
Moze w jakis sposob trzeba zainstalowac certyfikaty (ale na tamtym co
dziala nic nie instalowalem)
oto ta nieszczesna strona:
https://lpsa.skokstefczyka.pl/login.asp

Probowalem na roznych przegladarkach, z tym samym skutkiem.
Teraz ciekawostka: Dzwoni do mnie facio, ze wczoraj wieczorem normalnie
zaczelo dzialac i mozna sie bylo zalogowac a dzis rano znow nie dziala !!!
O co chodzi ?? A na kompie w tej samej sieci dziala caly czas.... Nic tylko
sobie palnac w leb.

Pozdrawiam,
Mis
gg:5833727