Re: problem z instalatorem

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 07:10:34 MET

Mik wrote:

> Nie, po prostu wydaje mi sie to conajmniej dziwne, [...]

Dla innych dziwne jest też to, że o czymś piszesz a nie wiadomo
konkretnie o co /konkretnie/ chodzi. Może popsułeś sobie ten installler
jakimś narzędziem do czyszczenia rejestru autorstwa MS? Rozumiesz teraz
co może myśleć czytający? ;-)

> zarzutu przez 15 w sumie miesiecy windows wysypal sie dopiero przy
> kontakcie z oprograowaniem tych samych praktycznie programistow

Nie stawiałbym, że tych samych.

> A tym softem byla ostatnia wersja Visual Studio

Na koniec: How to resolve Common "Windows Installer" Problems
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;555175

PS. Sprawdź działanie usługi Zdalnego wywołania procedur - RpcSs.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk