Jak wyłączyć uruchamianie się AntiVira wraz z systemem

Autor: Szkudnik <niemam_at_maila.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 15:10:58 MET

Witam
Zainstalowałem Panda Antivirus Titanium 2005. Włączona funkcja Auto-Protect
strasznie zamula mi kompa a poza tym chcę kozystac tylko z ręcznego
skanowania i ciągła praca programu w tle jest mi niepotrzebna.
Jak wyłączyć uruchamianie się tego AntiVira wraz z systemem? Niby
poodznaczałem opcje w programie, ale jakoś nie działa. Nie wychodzi, też
usunięcie pliku z rejestru bo wyskakuje "Błąd przy usuwaniu wartości".
Pozdrawiam

Szkudnik