Re: logowanie do win xp

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 14:23:37 MET

To ja podrążę dalej ... :-)
1. Jak ustawić w WinXP aby na stałe był widok użytkowników właśnie
userpasswords2
    Na kilku mam to głupie okienko z użytkownika czyli "userpasswords"
2. Na jednym kompie z WinXP SP2 w "userpasswords2" nie ma opcji do
odznaczenia
    "Aby używać tego komputera, użytkownik ..." Czemu nie ma.

Pozdrawiam
Długi