namieszałem z kontami użytkownika

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 11:40:52 MET

Coś poprzestawiałem w zasadach grupy albo usługach i aplikacjach, tak że
teraz nie działa szybkie przełączanie użytkownika za pomocą Win+L.
Znaczy nie do końca. Tyle że zamiast ekranu powitalnego z kontami
użytkowników pojawia się okienko Odblokowanie komputera gdzie
jedynie administrator i ja możemy Sie zalogować czyli odblokować komputer.
Inni użytkownicy nie mogą. Chyba że to z ich konta zostanie
zablokowany komputer. Gdzie mogłem namieszać bo nie mogę się doszukać? Jak
wrócić do poprzedniego stanu czyli aby wyświetlał się
ekran powitalny zamiast okienka odblokowania?
Yaro