Re: Domena w2k - zasady zabezpieczen

Autor: Zagor <zagor_at_go2.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 08:37:34 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d0561i$qqr$1@inews.gazeta.pl...
> Zagor wrote:
> >>z "." jezeli tak to usun?
> >

> > Mam - mowisz usunac ??
>
> Ano

Jeszcze jedno - ten root z "." to nie jest w strefie do przodu i wstecz
tylko w jakims cache
Usunac ??

> a jakie?

Mam tam takiego grzebacza, ma duzo czasu i mozliwe jest ze to jego sprawka -
ale nie ma na co liczyc zeby powiedzial co zrobil.

> a jak rozwiazujesz nazwy internetowe w sieci? Jezeli przez forwardery
> to tak

On nie rutuje - to jest tylko obsluga wewnatrz

> Zainstaluj support tools z plytki albo sam dcdiag masz tutaj:

http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/reskit/tools/new/dcdiag-o.asp

Ok - juz znalazlem - zobacze dzis co bedzie zeznawal

Zagor