W2KSrv Domena niedostępna

Autor: Pawellos <draguu_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 22:28:56 MET

Witam wszystkich,

Mam problem ponieważ admin lokalny był uprzejmy odinstalować klienta MS
Networks(chciał Netware) na PDC (w2kSrv) i cos niedobrego stało się z
domeną.Klienta oczywiście zainstalował na nowo , ale nie rozwiązało to
problemu...

 Nie było mnie na miejscu - znam relację przez telefon. Teraz może
zalogować się na serwer ale dostaje komunikat, że domena jest niedostępna.
Nie ma możliwości wejścia w Administrative tools związanymi z Active
Directory. DC promo widzi zainstalowaną domenę. Na słuch DNS i adresy
TCP/IP ustawione są poprawnie.
Stacje klienckie nie mogą się zalogować do domeny.
Oczywiście jest backup stanu systemu ale z bliżej niewyjaśnionych przyczyn
nie chce się uruchomić....

Brak mi pomysłów

Jakieś sugestie?