Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Wed 02 Mar 2005 - 22:04:49 MET

NewsAgent as "Michal Kawecki" via <kkwinto@o2.px> in the thick of
news:gt450d.dks.ln@kwinto.prv
> [...]
> Michale, nie ośmieszaj się.....

Początkowo miało być w Twoim stylu np.: A konkretniej?

Jest w moim jn.:
Myślę jednak, że chyba o rozśmieszanie chodzi ...
-Też chcesz mi wciskać kit ... <nnowy> zrobił "PEŁNY FORMAT dysku", po 1
oraz 2 instalacji z CD i powstał boot.ini wg wzoru PS znaczy się XP Prof i
XP Home, następnie XPH i XPH ???! Nie widze problemu - trzeba było
poprosić <nnowy> o pokazanie boot.ini ;-), a nie pytać, czy instalował
nowy system pod nadzorem starego.
W wypadku przeze mnie rozpatrywanym na postawie info <nnowy>(1dysk/2
partycje - tak zrozumiałem/przyjąłem, nie robił install "niezalecany").
Chociaż straciłem pewność, czy <nnowy> sam wie co i kiedy co zrobił :-)
= Re: PS nazwałem "debilną", bo jest/byla nieadekwatna do mojego dobrego
lub złego rozwiązania zagadki. Skoncentrował się na "podaj boot.ini". A
nie zauważył : BTW, jeszcze nie słyszałem/widziałem, aby instalator
pozwolił na instalację na tej samej partycji 2 XP Home ..." Ciekawe,
raczył łaskwie pamiętać, aby zaznaczyć o decydowaniu przez usera :-)
Ja akurat i IMO wielu innych, jestem takim userem, którzy nie
(za)instalują 2 XP na 1 partycji.
Nie zauważyłem jednak, aby ktoś miał do mojego rozwiązania totalne siakieś
"ale". Natomiast po raz kolejny obserwuję "uczapienia się" zdania/stringu
wyrwanego z kontekstu i prowadzenia wykładów/nauk od rzeczy czy jak kto
woli "połajanek" tzn. dawania głosu nie mającego na celu rozwiązaniae
zagadki/wyjaśnienia przyczyny problemu... IMHO chodzi(ło) o rozwiązanie
zagadki, a nie "mieszanie w głowach", z których nic nie wynika. Tym
bardziej, że są to od paru lat powszechnie znane i dostępne sprawy.

P.S.
AutoRe 2PS(YAT) pozwala mi spokojnie zajmować się czymś mniej jałowym aka
bardziej konstruktywnym.

P.S.S.
Chyba, że chodzi o to, aby nie zabrakło pytań w stylu: Pomocy!
Zainstalowałem 4 (OS) na 1 partycji i ...
Pozdr.

--
Oświecony ma troje oczu, analfabeta ma jedno, i to ślepe
(przysłowie greckie)