Re: xp i tryb awaryjny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 20:55:09 MET

Użytkownik "jacek" <wintermutte@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d04ru8$9nh$1@node2.news.atman.pl...
> witam,
> windows xp pro pl
> Kolega wlaczyl przywracanie systemu, swoja droga nie wie po co, po
> tym experymencie system nie wstaje, opcje trybow awaryjnych i
> ostatniej dobrej konfiguracji koncza sie czarnym ekranem lub
> czarnym ekranem z kursorem i napisami tryb awaryny po rogach.
> podobno wczesniej jeszcze w dzialajacym systemie mial komunikaty o
> koniecznosci wykonania debugowania [?].
>
> co z tym mozna zrobic? jakies pomysly?

Na podstawie tak ogólnikowych informacji mogę tylko zaproponować
reinstalację w trybie naprawy. BTW ta usługa to całkiem sensowna sprawa,
szkoda tylko że kolega nie naprawił systemu zanim ten się posypał na
dobre....

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/