Skróty klawiaturowe?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 20:21:20 MET

Witajcie!

Mam takie do Was pytanie związane
ze skrótami klawiaturowymi. Bardzo lubię ich używać
a szgólnie w ten sposób uruchamiać notatnik.
Do tej pory nie było problemu i przy otwartym jednym notatniku,
mogłem otworzyć następne okno notatnika za pomocą skrótu klawiaturowego.
Teraz mogę otworzyć tylko jedne okno notatnika i aż do jego
zamknięcia skrót klawiaturowy tak jakby nie działał. Oczywiście klikając
myszką
w ikonę skrótu na pulpicie mogę otworzyć dowolną liczbę notatników, ale
po to właśnie miałem ten skrót klawiaturowy żebym nie musiał przedzierać się
na pulpit. Help!!!

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus_35(at)op(KROPKA)pl
UIN  5140932 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37