Re: ???! Was: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 18:31:18 MET

On Wed, 2 Mar 2005 17:22:44 +0100, Michał Biek wrote:

> NewsDramPoet as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
>
> Kto kogo?!
> A już myślałem, że "puste albo H20 z bąbelkami" zamieniło się w "olej"!

Obaj siebie obrażacie - jeden drugiemu kazał odszczekiwać.

> Po raz kolejny bredzisz!
> <PS> guru primus napisał: "Jeśli zaś chodzi o oceny tego kto się zna na
> czym, to bądź łaskaw zająć się swoimi umiejętnościami i swoją wiedzą, bo
> to co prezentujesz na łamach tej grupy skłania mnie do zaliczenia Cię do
> grupy "wesołych trolli". A sprawy nie są trudne a skomplikowane, nawet dla
> osób które pracują z systemami rodziny Windows długo."

A co jest sprzecznego w tym co napisałem i w tym co dalej w poprzednim
poście pisałem?

> Ble bla bla...!

> Drugi raz bredzisz! ... i "dołóż" go sobie do ShellNamespace.

Ech ... polecam książkę Ch.Petzolda o programowaniu Windows. I
kilkadziesiąt lekcji np C++. Zobaczysz, że nawet Tobie się uda to zrobić.

> Trzeci raz bredzisz! RP zadał źle sformułowane pytanie, na które nie mógł
> otrzymać prawidłowej czy pełnej odpowiedzi.

Zadał poprawne pytanie :
<cite>
Chciałbym na pulpicie zrobić ikonkę typu Moje dokumenty (nie skrót) -- ale
wskazującą na inny katalog. Jak to wykonać?
</cite>

Ja zrozumiałem to w następujący sposób :
Mam na pulpicie ikonę "Moje dokumenty". Wskazuje ona na folder C:\Documents
And Settings\User\My Documents.
Chcę mieć inną ikonę na pulpicie o takiej samej funkcjonalności jak "Moje
Dokumenty" (z dokładnością do właściwości "z prawego przycisku myszki") z
tym, że ma ona wskazywać na katalog Z:\Tajne Dokumenty.
Nie ma to być skrót typu lnk a "coś" w stylu "Moje dokumenty".

Z dalszej dyskusji w tym wątku dowiedzieliśmy się że Radek chciał dodatkowo
by we wszystkich requesterach "poniżej" "Mój komputer" pojawiło się
odwołanie do jego folderu.

A Ty jak to zrozumiałeś?

> Czwarty raz bredzisz!
> P.S.
> Dość mam tej "poezji" mociumpanie! zarówno nt programowania, jak i mej
> roli ...itd.

Po raz kolejny masz dość? Szybko się zniechęcasz ... albo argumentów Ci
brak.

--
Piotrek