Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Wed 02 Mar 2005 - 17:47:35 MET

Newspupil as "Dariusz Kiszkiel" via <dakotanews@op.pl> in the thick of
news:d03t95$fq3$1@news.onet.pl
> Michał Biek <mb[7-]@2.pl> wrote in message
> Postaraj się nie wprowadzać ludzi w błąd. Oczywiście że można "mieć 2
> XP" na tej samej partycji. Inna sprawa, że jest to po prostu
> niezalecane.

BTW, jeszcze nie słyszałem/widziałem, aby instalator pozwolił na
instalację na tej samej partycji 2 XP Home, bo tak to też mi wynika z
Twojej uwagi.

P.S.
Pls, pisz ad rem Q:/info autora wątku i nie "manipuluj" moimi skrótami. A
jeżeli juz to podaj nam wpisy w boot.ini dla takiego przypadku i
porozmawiamy dalej ...