Re: Dr. Watson w Win XP SP2

Autor: chris <chris_at_e-lider.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 17:32:45 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" napisał w wiadomości
> Ściągnij też pakiet aktualizacji w postaci plików EXE i PRZED podpięciem
> się do sieci zaktualizuj system i przeglądarkę (bo jak mniemam używasz
> IE).
Nie korzystam z IE bo to jest bardzo podobne do sera szwajcarskiego :)
Uzywam Mozilla 1.6 PL i sporadycznie OPERA

> Niewykluczone jest, że przyczepił Ci się jakiś "syf" do systemu.
Nie mial szans, gdyz instalacja wszystkiego nastepowala przed podpieciem do
sieci.
Natomiast pierwsza operacja w internecie byl WIndows Update

> Zatem zgranie dokumentów i ważnych danych na jakiś inny
> dysk/partycję/DVD/CD, Pełny format (najlepiej z dyskietki DOSowej format
> C:/u), zainstalowanie systemu na NTFSie, zabezpieczenie i inne instalacje
> dopiero na końcu podłączanie do sieci.
Tak zawsze robie :)
Tzn. nie korzystam z formatu z winxp install disk...
Mam swoja dobra - zaufana dosowska dyskietke startowa

> Jeśli zaś chodzi o ".NT" w nazwach katalogów w Documents And Settings" to
> są to profile użytkowników z nowego systemu, który nazywa się NT :)

I szczerze mowiac bardziej mi to wyglada na problem z dr.watson'em...
Moze poprostu on tak reaguje na takie katalogi (glupi ? toc to jego :D )
Domyslam sie rowniez ze usuniecie tych .NT pokrzaczy jedynie system, bo te
nazwy sa zapisywane w przyslowiowych plikach *.ini

Mimo wszystko dziekuje za zainteresowanie sie moim problemem.
Pozdrawiam
Chris

P.S.
Acha...a czy mozna usunac dr. watson'a ?
Czy jezeli to wywale to moze sie system pokrzaczyc ?
Bo jak juz wspomnialem jak wywale watsona z taska to wszystko wraca do
normy...

Dziex