Re: WinApi

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 15:09:13 MET

A był to środa, 2 marca 2005 11:37, gdy Michal Kawecki napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Pomoże raczej aktualizacja OpenOffice. Skoro starsze wersje działają bez
> problemów, to znaczy że coś spieprzyli....

No,. ale to jest najnowsza, a ona ma inny instalator i to instalator się
wywala.

Co do starszych, to nie wiem czy działają, nie próbowałem.

Generalnie brakuje mu coś w WinApi i zaputyję dlatego, czy da się to jakoś
uaktualnić.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)