Re: Dr. Watson w Win XP SP2

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 11:34:42 MET

Użytkownik "chris" <chris@e-lider.pl> napisał w wiadomości
news:d02pro$dmt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Michal Kawecki
>
> Witam
> Wiec szczerze mowiac nic takiego nie zostalo zainstalowane pod tzw.
> "prawoklik" :)
> Jedynie co moge wymienic z istotniejszych progsow:
> - Ms Office 2k3
> - Photoshop 7 CE
> - Dr. DivX 1.0.5
> - kodeki
> - AllPlayer
> - Winamp
> - gg
> - tlen
> [...]

Problem leży być może w zmianie domyślnych ścieżek do profili, a tym
samym do zapisanych w nich ustawień różnych programów. Kodeki, DiVX,
AllPlayer, Winamp, Photoshop, a zwłaszcza sterowniki i oprogramowaie
karty graficznej - to wszystko są "podejrzane" aplikacje, które bym
usunął i potem zainstalował ponownie. Możesz też zapuścić w tle RegMon i
FileMon z http://www.sysinternals.com i poszukać, przy którym odwołaniu
następuje zwis.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/