Re: Instalacja serwera SBS 2003 do sieci z serwerem 4.0

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 23:31:56 MET

Marskan wrote:
> Migracja z 4.0 do 2003 nie wchodzi w grę z racji aplikacji, która nie
> zostanie poprawnie przeniesionia. Czy ktos ma jakiś pomysł ?

niestety nie masz innego wyjscia jak utrzymywac dwie domeny - jedyne
sensowne wyjscie to byloby utworznie domeny na Windows 2003 i
zainstalowanie z SBS 4 tylk system czyli Windows NT i na nim utrzymywac
aplikacje, nie znam jednak wymagan tej aplikacji wiec nie wiem czy jest
to dostatecznie dobre rozwiazanie

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl