Czy istnieje możliwość stworzenia Special Folder przez usera XP? Was: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Tue 01 Mar 2005 - 22:42:55 MET

NewsAgent as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
news:t9jyv60wd1n$.9uaz3znn83k5.dlg@40tude.net
> [...]
> Szkoda, że nie dopisałeś tytułu artykułu i nie napisałeś coś więcej o
> tym o
> czym mówił artykuł.

0. Nie napisałem, bo byłoby za dużo dobrego... dla tego onego, co mi
kazał szczekać! ;-) BTW, ciekawe, kiedy "odszczeka ..."?
1. O^O
2. Czytać każdy może, jeden lepiej drugi gorzej!
3. Nie spodziewałem się, że jeszcze ktoś to przeczyta :-)

> Dla zainteresowanych :
> http://www.mvps.org/access/api/api0054.htm

Bravo, Peter'!

> Cytat z jednego z opisów nagłówka funkcji :
> ' If a special folder does not exist, you can force it to be
> ' created by using the following special CSIDL:

Nie czytam(y) tylko 4 wierszy w spr. z www! Jeżeli o to Ci chodzi :-)
Zwróciłeś chyba uwagę, że jest "special CSIDL", a nie standardowy CSIDL
typu: My Documents {450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103}

> Jakoś w końcu te "special folders" musiały zostać stworzone :)

So, "To get the physical path that these virtual folders are pointing to,
the OS provides SHGetSpecialFolderLocation and SHGetPathFromIDList
functions. To retrieve a folder's physical path, pass it's corressponding
CSIDL value to the fGetSpecialFolderLocation function." [Dev Ashish]

Piotrek, oczywiście, że tak! Tylko nie metodą o którą, tak naprawdę,
pokłóciliśmy się!
Jeżeli przeciętny lub jak ktoś woli nieprzeciętny użytkownik (nie
rozumiejący prostych zależności systemowych, nie znający podstawowych
zasad programowania SDK, itd.) poszukuje tutaj rozwiązania to będzie łatwo
albo skomplikowanie wytłumaczyć onemu, że "błądzi". Niestety, używam(y)
skomplikowanych, czasem "ostrych" sposobów translacji i przekonywania!
P.S.
IMHO, gdyby nie "zadyma o trollowanie, czy coś koło tego, a w ogóle be!"
to może i ktoś mógł/potrafił/chciał-by...
A tak, efekt: 0x000000

--
Dla chcącego nic trudnego!
Per aspera ad astra.