Re: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:26:50 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:1my69z1umeq1y$.1s1r9rpezk11c$.dlg@40tude.net...
> On Tue, 1 Mar 2005 18:17:57 +0100, Michal Kawecki wrote:
[...]
> X-Setup to generalnie zbiór procedur napisanych w WSH/VBS
> odwołujących się głównie do rejestrów. Nie zmienia to faktu że
> Michał ma rację - da się to zrobić.

Owszem, jest to zbiór przydatnych procedur, które można podejrzeć
dowiadując się w ten sposób, co właściwie jest zmieniane w rejestrze.
Niemniej, polecałem ją także dlatego, iż jest to aplikacja bezpieczna,
gdyż zachowuje logi z wprowadzanych zmian w rejestrze.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/