coś pochrzanił

Autor: slasz <slasz_at_neostrada.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:06:48 MET

cześć

poprosiłem kolegę by poustawiał mi pocztę itd, wię pobawił się troszkę (1h)
i powiedział, że teraz jest ok. jednak stwierdziłem po czasie że coś
pomajstrował przy językach i teraz wyświetla mi np w Outlook Express w
okienku folderów zamiast polskich liter krzaczki, ale nie tylko, bo np. w
obrazach ze skanera też mam jakieś dziwne wyświetlenia i w innych
programach toże. gdy zadzwoniłem do niego powiedział, że przy językach nic
nie ruszał...(ale kolega!!!) i co mam teraz zrobić. grzebałem w google i
próbowałem zmienić kilka ustawień, ale ale do niczego nie
dotarłem, pomóżcie plis dotrzeć do tego co mógł poprzestawiać
                    dzięki
Win xp pro serwis pack 1