Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: chris <chris_at_e-lider.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 15:49:20 MET

> ps: powtórzyłem instalację jeszcze raz.... XP prof zniknął... a za to
> teraz mam do wyboru XP Home i XP Home... :-/
> ale lipa
Witam...
Jezeli poprostu boli cie ze pokazuje 2x Win XP Home to mozesz ten komunikat
"ukryc" poprzez zamiane domyslnaej wartosci 30 na 0 w pliku boot.ini
Generalnie powinno wygladac tak:
[boot loader]
timeout=0
Jezeli jednak mecza cie jakies pliki na HDD (jakies stare) to proponuje
odpalic kompa z dyskietki startowej np. win98 i palnac format C:...
No a potem juz tylko nowa instalacja systemu...
The choice is yours :)
Mam nadzieje ze jakos bylem pomocny...
Pozdrawiam
Chris