Reinstalacja Win2003 SBS

Autor: Sawa <1_at_1.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 09:00:39 MET

Witam!
Mam kilka problemów z Win 2003 dość często powodujące błędy (np nie mogę
uruchomić przystawek Wynikowy Zasady Grup i innych, nie mogę wejść w Dodaj
usuń składniki Windows błędy jakiś dll...) Opisy rozwiązania tych problemów
sa ale dla Windows 2000 serwer w Win 2003 nie ma takich kluczy w rejestrze
itp...
Wiec w akcie desperacji myślę nad reinstalacja systemu tylko mam kilka
pytań:
Jak się zachowa konfiguracja serwera:
ISA
DHCP
DNS
AD
SQL
Czy ktoś robił reinstalacje w działającym serwerze??

Pozdrawiam
Sawa