Re: dlugie oczekiwanie na odpalenie

Autor: olleo <olleo_at_skasujtotlen.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 06:50:23 MET

> > - celeron 2.2GHz
> na tym to wszystko wolno chodzi

Gdyby chodzilo jak zawsze, to bym nie robil problemu =)

> wyczysc rejestr np programem tuneup utilities, wywal wszystko z autostartu
> (rejestr + foldery + win.ini), zdefraduj rejesr, zobacz, czy nie masz
> sterownikow w wersji beta lub nieznanego pochodzenia,

To wszystko jest zrobione.

> wylacz uslugi dodane
> po instalacji systemu. powinno przyspieszyc

Tu wlasnie problem, bo uslug znam tylko kilka, nie wiem ktore sa dodane, a
ktore z windowsowych moge wylaczyc bez problemu.
Np. klient DHCP i klient DNS zdaje sie niepotrzebne jesli mam sprzetowy
router?

> ps: a co na to logi?

Ktore? W dziennikach aplikacji i zabezpieczen nic ciekawego nie widze, a o
ile w dzienniku systemu widze ciekawostke (nie moze sie polaczyc z
automatyczna aktualizacja, mimo ze usluga jest uruchomiona), to patrzac po
datach, nie ma tutaj nic zwiazanego z tymi przestojami.

--
Olleo