Re: read-only pulpit w profilach lokalnych w AD2k3

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 13:58:50 MET

Bartek Siebab <bs@vt.pl> wrote in message
news:cv5kmm$g5$1@atlantis.news.tpi.pl
> Bartek Siebab dnia 2005-02-18 21:26:
> na dodatek z lokalnych będą mobilne a jak juzer
?
Rownie dobrze możesz powiedziec, że juz mają mobilne, bo przecież
przekierowałeś im "My Documents".

> się na innym kompie zaloguje to mu desktopa z serwa
> pociągnie z innym zestawem ikon niż przewidziany
> dla danego kompa... ble...
?
Więc chcesz używac profili lokalnych z Desktopem RO, którego zawartośc
zmienia się jednak w zależności od komputera na ktorym user się loguje? I
dla każdego nowego usera, ma się to automagicznie tworzyc? No to ja Ci
niestety nie pomoge....

--
Darek (DAKOTA)