Re: Hibernacja i S3 - problem

Autor: nospaM <_at_(CiaP)op.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 08:49:46 MET

Dnia Sun, 13 Feb 2005 16:55:41 +0100, JerzyP napisał(a):

[ciap]
> Sądzę w takim razie (ale mogę się mylić, pewnie PG mnie zaraz uziemi), że
> jest to problem natury sprzętowej. Jaki model laptopa?

Sorki, że długo nie odpisywałem, ale wakacje sobie zrobiłem ;-). To jest
FSC Amilo M 1420 (Centrino 1.6, Mobility Radeon 9600).
Co do "sprzętowości" problemu, nie jestem do końca przekonany... Objawy są
zbyt podobne do wspomnianego artykułu KB...
Mam głu;ie wrażenie, że jednak może chodzić o problem z miniportem video.
Gdyby jednak sprawa była sprzętowa, to potrzebuję konkretnych bardzo
argumentów do męczenia serwisu (żeby mnie głupią gadką nie odesłali).
W miedzy czasie dzwoniłem także do Help Desk'a FSC - pan uparcie twierdził,
że Windows daje tyle danych do przetworzenia, że procesor stwierdza, ze nie
da rady i się zawiesza... ;-)
W każdym razie proszę o pomoc/sugestie... I sorki za sygnaturkę ;-)

--
Pozdrawiam
GE	<[-:{