Re: Dziwne maile

Autor: Jacek Skowroński <js_at_jaskch.net>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 15:18:05 MET

Tomek <aa@aa.com> in die 10-02-2005 scribit:

> Mam założone płatne konto mailowe na serwerze komercyjnym.

NTG. Pytaj o szczegóły na pl.comp.mail.

> Osoby, które są w mojej książce adresowej na moim prywatnym komputerze
> otrzymują dziwne maile (same krzaczki w treści), które są wysyłane z mojego
> adresu.
> Czy ktos może mi wyjaśnić skąd się one biorą, czy można z tym jakoś walczyć
> i czy powinienem ewentualnie o tym poinformować firmę, w której mam
> wykupiony adres pocztowy.

Przyczyną jest najprawdopodobniej wirus u ciebie albo u kogoś, kto ma twój
adres w swojej książce adresowej.

--
Jacek Skowroński                                                         <><
Przyszłość komunikacji internetowej  --->  Jabber  -->  http://jabberpl.org/